2015. augusztus 24., hétfő

Órarendek

Sziasztok! Lassacskán közeleg az iskola, és bármennyire sem szeretnék még rá készülni, sajnos egyszer azt is véghez kell vinni. Mindent beszereztem, már csak az apróságokon kellett törnöm a fejemet, míg végül az órarendeknél ragadtam le. Arra próbáltam törekedni, hogy mindenből olyat szerezzek be, ami a saját személyiségem tükrözi, ami kicsit egyedibb, mint a többi. Sok helyről is rendeltem holmikat, de órarendből inkább készítettem magamnak, mivel pénzt is spóroltam vele, és olyanra sikeredtek, amilyet én szeretnék. Hogyha saját magatok szeretnétek megtervezni, akkor ---> innen <--- tölthető le az alap, ez után már csak a képzeletetek szab határt. Ha tőlem szeretnétek kérni, akkor nincs más dolgotok, csak írni egy kommentet, az email címetekkel, ahova küldhetem a kész munkát. Nem is húzom tovább a szót, remélem mindenkinek hasznára válik!

2NE1
BigBang
AOA
GOT7
Girls' Generation
EXO
Super Junior
BTS






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése