2015. augusztus 26., szerda

Sorozatajánló (Dream Knight/Álom Lovag)


Történet

A történet főszereplője In Hyung. Szüleit elvesztette, így egyedül kell élnie egy campingben. Ezen kívül még az iskolában is piszkálják őt, ami még jobban megnehezíti életét. Egy nap, négy titokzatos fiú jelenik meg, akik mindenben segítik őt, és valamilyen ok folytán azt állítják, hogy hozzá tartoznak. A lánynak sejtelme sincs kik ők valójában, de azt tudja, hogy számíthat rájuk. 


Szereplők
(Szereplő banda: GOT7)

Joo In Hyung/Song Ha Yoon

JB

Junior

Mark

Jackson

Youngjae

BamBam

Yugyeom



Trailer
(Igazából, nem találtam konkrét trailert, de úgy gondoltam, hogy ez rendesen bemutatja a történetet).





Innen nézhetitek
(Több helyről is elérhető, viszont én itt néztem az összeset). 



Zenék
(17 zene van 'filmhez'. Ezeknek egy részét valószínűleg már hallhattátok, a többi pedig a részek alatt csendül fel. Ebben a videóban az összes szám van rendszerezve, így nem kell keresgélni egyesével, mivel címmel és számmal vannak ellátva).




Egyebek

Műfaj: Romantikus, fantasy
Részek: 12
Részek hossza: Nagyjából 10-20 perc között mozognak az időtartamok, ez mind változó. Van hosszabb és rövidebb rész is.


Vélemény

  Először elég komolytalannak éreztem az első néhány részt és zavarosnak is. Nem tudom megmondani a konkrét okát, de a hirtelen jött rengeteg fontos és nem fontos 'információ' lehetett az oka. Túl gyorsan jöttek az események és elég összecsapottnak tűnik az egész. A fiúk varázslós jeleneteihez is így viszonyultam, mivel eléggé meseszerűvé tette az így is komolynak szánt drámát. Ne is beszéljünk a motoros (2. rész) jelenetről, aminek se lényege, se mondanivalója nem volt. Az igazat megvallva, egy paródiának éreztem.
   Aztán a történet egyre jobban és érthetőbben kezdett kibontakozni. Egyre több esemény, szereplő mutatkozott meg. Itt már kezdtem megszeretni az egészet, mivel kezdett kerek lenni a sztori, és több dologra is magyarázatot kaptunk.
   A vége felé már szívemhez nőtt a történet és a szereplők is, egyszóval minden. A tizenegyedik rész hatására pedig nagyon elérzékenyültem. Szerintem, érdemes megnézni addig. Inkább végig. ^^
   Utána jött a vége. Itt több lehetséges befejezés is megfordulhatott az emberek képzeletében, de pont olyanra sikeredett, amilyenre számítottam. Konkrétan félórás zokogásban törtem ki a meghatódottságtól (igen, kicsit érzékeny típus vagyok).
  Végül, de nem utolsó sorban pedig, sikerült jól összezavarni az elérzékenyült elmémet, mivel az utolsó egy percben (talán fél percben) egy váratlan esemény történt, ami felborította a történet 'szépen' befejezett végét. Rengeteg új kérdésem támadt, ami nem is lenne, ha nem bővítették volna azzal a kis szösszenettel. Innentől kezdve Ti dönthetitek el, hogy mi következhetett ez után, mivel valószínűleg a mi képzeletünkre hagyták.

Nagyon tetszett az a jelenet, ami minden részben felbukkant. Szóval az a rész, ahol bemutatják a karaktereket. - Megvan, az intro. - A zene komollyá tette az egészet, és különösen tetszett az, hogy a lovagokat fehér és fekete ruhával vonatkoztatták el egymástól. Amit még igazán kiszemeltem az a csókrésznél való szerepváltás, mikor az egyik lovagot hirtelen egy másik vált fel. Mindig is fantasy kedvelő voltam, így megfogott a varázslatos kezdet. 

Röviden, annyit tudok rá mondani, hogy egy rendkívül aranyos történet, ami azonnal megszeretteti az emberrel a GOT7-t. Én már eddig is nagy rajongó voltam, de ez csak fokozta ezt az érzést. Annyi negatívumom van, hogy a szereposztás hatására a rákövetkezendő néhány hétben elég furcsán viszonyultam a tagokhoz, mivel mindegyikben a filmbeli énjét láttam. Ellenségként tekintettem Juniorra és társaira, JB-t pedig szó szerint lovagként istenítettem (?) Remélem ti nem fogtok ilyen egyhetes agymenetet kapni, mint én. :) Magyarán ajánlom mindenkinek a figyelmébe ezt a rövidke drámát, mivel a kezdeti 'nehézségek' rövidest a homályba vesznek, és élvezhetővé válik.


Remélem tetszett mindenkinek ez a kisebb bemutató jellegű poszt, és felkeltette az érdeklődéseteket! Ha valamelyikőtök érti az epilógusnak szánt jelenetet a legvégén, írja le kommentben, kíváncsian várom! (Sajnos még mindig nem sikerült 100%-ig megértenem, jelenleg csak két lehetséges megoldás van a fejemben.)

4 megjegyzés:

  1. Kedves Missy!

    (aki még nem látta a drámát, de megszeretné nézni, azt kérem ne olvassa el megjegyzésem, köszönöm ^^)
    A drámát én is láttam és pont azon a véleményen voltam (legalábbis az epilógusnak szánt ,,egyperces'' szösszenetnél), mint te.Eléggé zavaros volt, én sem igazán értettem.Véleményem szerint, egyáltalán nem kellett volna oda az az epilógus, mert tényleg eléggé érthetetlenné tette az egészet.Bár, én mindig is szerettem az olyan sztorikat, melynek végén, te döntheted el magadnak, milyen is legyen a végkifejlete, de itt még azt sem engedték igazán.Sőt, ha én a rendezők helyébe lennék, tettem volna bele még egy részt vagy elhúztam volna az utolsó epizódot, amiben egy kisebb magyarázatot kapunk, akkor mi is történt Inhyung-gal, mert mint az a sztoriban is kiderült ,,menthetetlen'' betegsége volt, vagy a lovagokkal, akik elvileg felszívódtak a földszínéről, vagy Jr-ral.Mégis mindhárom főszereplőnk feltűnt abban az egyperces kis részben.Mondjuk, talán meg is lehet érteni a rendezőket, hiszen ha úgy csinálják meg, hogy JB-vel (vagy Jr-ral) jönne össze ,,csak'', akkor valamelyikük fandomja tuti felháborodott volna, hiszen a saesang rajongók mindenhol ott vannak.Én végül is úgy zártam le a sztorit, hogy mind a hárman jó barátok maradtak és elvetettem azokat a kérdéseket...Ezért is leginkább Jackos és Jeni kapcsolata tetszett a legjobban :D Hihetetlenül jól sikerült az ő száluk, mint ahogy BamBam és Mark ,,barátsága''. ^^
    Olyan jó dráma (annak ellenére, hogy főhősnőnkkel hadilábon álltam...), és annyira elrontották a rendezők ezzel az epilógusnak szánt valamivel :c Igazság szerint el is siették ezt az egészet, de tudtam, hogy nem várhatok el tőlük egy 16-20- esetleg 21 részes drámát, melynél egy epizód, egy óra hossza.Sajnos, csak ennyi fért bele a fiúk idejébe, ezek szerint, de így is jó lett a sorozat és minden elismerésem nekik, ahogy a cikk írónőjének is, mert tetszett az ajánló ;)

    Ayame voltam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor nem csak én vagyok így vele. :D Engem igazából az zavart meg a leginkább, hogy megmondták: A későbbiekben valamelyik félnek úgymond 'el kell tűnnie', mégis a végén mindkét fél ismét egymásra talált. Apropó. A többiek hova lettek, mivel tudtommal mind In Hyung lovagjai, akkor miért csak egy tért vissza? :c A másik fele pedig az volt, hogy nem értettem In Hyung és Jr. viszonyulását egymáshoz, így azt sem tudtam már eldönteni, hogy a lány kit is szeretett abban a pillanatban, mikor visszatért JB. (Sajnos nem tudtam mindkét fiú pártján állni, így akaratlanul is JB-nek szurkoltam). Nos, nekem ezek voltak a megfejtetlen kérdéseim, de megnyugvást ad az, hogy nem csak én kavarodtam be az utolsó jelenettől.

      Köszönöm, hogy leírtad te is a véleményed és a megfigyeléseid, így már nem állok hadilábon magammal szemben. Örülök, hogy tetszett a dráma és a cikk is! :)

      UI: Szerintem is aranyos volt a Jackson Jeni 'kapcsolat', főleg, hogy én is azt a nevet képviselem :D

      Missy

      Törlés
  2. Szia Missy!

    Tegnap találtam meg ezt a blogod. Kíváncsi lettem és alig egy nap alatt megnéztem a sorozatot. Nagyon tetszett bár az elején összezavarodtam. A végén, pedig elsírtam magam. Sajnálom, de nem vagyok a szavak embere.
    A sorozat megnézése után belekezdtem a High School love on-ba.
    A blogod felkeltette érdeklődésemet Korea iránt. És egy csomó dolgot megtudtam róla! Köszönöm! :)

    Flóra

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a szép szavakat! Örülök, hogy felkeltette az érdeklődésed a blog. Remélem, hogy hasznosnak vélted ezt az ajánlót, és nem bántad meg a dráma megnézését. . :)

      UI: Ezek szerint nem csak én sírtam el magamat ^^

      Missy

      Törlés