2015. november 21., szombat

Sorozatajánló (Liar Game)

Idáig minden dráma, amit eddig néztem a szerelemről és a happy endről szólt. Ezt nem negatívumként hoztam fel, hisz nem hiába néztem meg őket, ha nem kedvelném. De nemrégiben egy egészen más jellegű sorozatot ismertem meg, amit a barátnőmmel néztem végig, ez lenne a Liar Game. Ennek megismerését egy itt járt személynek köszönhetem, amiért örök hála neki. ^^



Történet

A sztori egyik főszereplője Nam Da Jung, aki egy önzetlen, segítőkész és kedves lány. Édesapja adósságba keveredett, így magára hagyta őt, míg össze nem szed elegendő pénzt a hitel kifizetésére, amit lánya törleszt. Hogy összegyűjtse a pénzt, és újra apjával lehessen, egy kávézóban dolgozik. Minden nap elmegy hozzá a pénzbehajtó, akivel rendkívül jó viszonyt ápolnak. 

A lány később több milliárd wont kaparinthat meg jószívűségének köszönhetően, viszont a pénz valójában nem őt illeti, így visszaviszi a rendőrségre. De ez csak egy teszt volt a Liar Game nevezetű játékba. Akik önzetlenül visszavitték volna a pénzt, a játék részesei lehetnek. De miről is szól valójában a  játék? Lopj, hazudj, végül szerezd meg a pénzt. Már az első körbe kiderül, hogy Da Jung nem erre a játékra született, hisz jószívűsége nem mindig vezet jóhoz. Plána nem a Hazug Játszmában. 

Az uzsorás behajtó segítőként hívja Ha Professzort, aki egy régi cellatársa volt és most szabadult a börtönből. A professzornak köszönhetően Da Jung megnyeri az első fordulót, de ez még csak a játék kezdete volt. Hisz rengeteg kihívással és ellenféllel kell még szembenézniük. Fény derül régi emlékekre, a játék létrejöttének céljára és még rengeteg más dologra.


Szereplők

Kim So Eun - Nam Da Jung

Lee Sang Yoon - Cha Woo Jin

Shin Sung Rok - Kang Do Young


OST
(A zenét a legvégén hallhatjuk, mikor a következő rész előzetesét mutatják)



Innen nézhetitek
(A felirat nyelvezetét jobboldalt fent tudjátok átállítani magyarra)



Egyebek

Cím: Liar Game
Hálózat: TVN
Epizódok: 12
Megjelenés dátuma: 2014
Nyelv: koreai
Ország: Dél- Korea
Műfaj: Pszichothriller


Vélemény

Szerintem egy nagyon komoly történet, ami teles teli van izgalmasnál izgalmasabb jelenetekkel. Minden forduló alatt szinte rágtam a körmöm, hogy vajon mit fog cselekedni Ha Woo Jin. Ha az ember elkezdi nézi, egyre jobban kezd belemerülni a történetben, és a szereplőkkel együtt kezd izgulni. Néha nem igen értettem, hogy miről beszélnek, mivel a két főszereplő úriemberünk szereti túlbonyolítani a szót még a legegyszerűbb témánál is. A fordulók izgalmasak voltak, a szereplőket pedig szerintem nagyon jól eltalálták. Néha a hideg is kirázott Kang Do Youngtól, akit még mindig egy érdekes és jól eltalált karakternek tartok rejtélyessége miatt. Ha Woo Jin egy elég rideg embernek tűnik, de a későbbi részekbe találkozhatunk sérelmeivel. Nam Da Jung pedig egy nagyon kedves lány, végig szimpatikusnak találtam, de néha már kezdett az őrületbe vinni a túlzott kedvessége, mikor a saját kárára ment az egész. Jamie karakterét is remekül eltalálták. Még mindig nem szimpatizálok túlzottan vele, de a vége felé megcsillogtatta a "jó oldalát,, is. A kedvenc szereplőm pedig Choi Sung Joon volt, aki egyből felkeltette a figyelmemet a titokzatos bemutatásával. Nem volt nagy jelentősége a sztoriban, de mindig a "jó oldalon,, állt. A végén kicsit berágtam a történetre, mikor kiszedték a játékból, de nem akarok spoilerezni, szóval majd rájöttök, ha megnézitek. Tanulságos, hogy megmutatja a pénz az emberek igazi oldalát. Nem tudok sokat hozzáfűzni, csak annyit, hogy aki szereti az izgalmakban dús és titokzatos drámákat, az feltétlenül nézze meg, szerintem nem fogja megbánni. A második évadról nem hallottam még, de remélem megvalósítják, mivel a vége elég lezáratlannak tűnik.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése