2016. március 15., kedd

Sorozatajánló (To The Beautiful You)


Történet

A történet Go Jae Hee-ről szól, aki koreai származása ellenére, Amerikában él. Egy nap megpillantja a TV-ben Kang Tae Joon-t, aki egy híres magasugró. Tae Joon egy sérülés miatt elhatározza, hogy nem ugrik többé. A lány, aki felnéz a fiúra, Koreába utazik, hogy rávegye a őt az ugrásra. De nem olyan egyszerű mindez, hisz Tae Joon egy fiúkollégiumban tanul, így Jae Hee fiúnak öltözve próbál a közelébe férkőzni, miközben minden erőfeszítését bele kell adnia abba, nehogy felfedjék kilétét.


Szereplők

Sulli / Go Jae Hee


Choi Minho / Kang Tae Joon


Lee Hyun Woo / Cha Eun Gyeol


Kang Ha Neul / Min Hyun Jae


Kim Ji Won / Seol Han Na


OST





Itt nézhetitek meg

https://www.viki.com/tv/3475c-to-the-beautiful-you-hana-kimi-korean-version

Ha nem számítógépen néznétek, érdemes letölteni a Viki alkalmazást. Sokkal könnyebb kezelni, és direkt telefonra/tabletre lett kifejlesztve.


Információk

Dráma: To The Beautiful You
Rendező: Jeon Ki-Sang
Hálózat: SBS
Epizódok: 16
Műfaj: Iskola, Romantikus-Vígjáték / Sport
Kiadás dátuma: augusztus 15, 2012 - 4 október 2012
Nyelv: koreai
Ország: Dél-Korea
Megjelenő bandák vagy azok tagjai: f(x), SHINee, EXO


Vélemény

Mikor először olvastam a történetről, egyből felkeltette az érdeklődésemet, így izgatottan vágtam bele az első részbe. A színészeket szerintem jól eltalálták, egyedül Han Na zavart engem (akinek a karakterét direkt ilyenre csinálták). Tetszett, hogy a karakterek nagy részét ismertem, mivel a legtöbbjük SM Entertainment-es előadó, és nálam ez telibe talált, mivel ott van majdnem az összes kedvenc bandám. De eltérve a szereplőktől, a történet végig tele van izgalommal, romantikus és vicces jelenettel egyaránt. A vége felől teljesen más elképzeléseim voltak, mint az megtörtént, és szerintem nem kellett volna így történnie, sokkal ésszerűbb megoldást is kitalálhattak volna (ha nekem sikerült, nekik is ment volna), de valószínűleg csak így tudták megvalósítani a könnyfakasztó (legalábbis engem biztosan megsirató) epilógust. ezért nem fogom ezt jobban kivesézni, nézzétek meg, és megértitek.

Nekem a toplistám második helyére csusszant ez a történet, így jó szívvel ajánlom nektek. A következő bejegyzésben pedig az örök kedvenc drámámról fogok nektek írni, remélem kíváncsian várjátok majd! 

Véleményeiteket kommentben leírhatjátok, ha láttátok már, esetleg azután, miután megnéztétek. (:






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése