2017. február 11., szombat

Ajánló

Sziasztok! Ebben a posztban egy oldalt szeretnék ajánlani, ahol rengeteg dorama található meg magyar felirattal. Az eddigi sorozatok, amelyekről bejegyzéseket írtam, mind a Viki nevezetű oldalon voltak elérhetőek, de nemrégiben olyan problémába ütköztem, hogy a kiszemelt dorama nem volt elérhető az említett helyen. Végül Hana ajánlotta a Sorozatbarát nevezetű oldalt, ezúton szeretném továbbadni nektek is. ^^ Az oldalra sajnos csak meghívással lehet regisztrálni, így akit érdekelne, az emailben küldje el a saját email címét, amelyre küldhetem a meghívót. 

Email címem: mydreamiskoreablog@gmail.com

Remélem segíteni tudtam valamivel! :)

UI: A Who Are You School: 2015 is elérhető az oldalon. Mivel nagyon sokan kérdeztetek ezzel kapcsolatban, gondoltam megosztom ezt is veletek.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése